2019-04-08
Przyjmowanie i załatwianie spraw
Komendant Powiatowy PSP w Kłodzku przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu, we wtorki w godzinach od 1400 do 1600. W przypadku nieobecności Komendanta w wyżej wymienionych sprawach przyjmuje Zastępca Komendanta Powiatowego PSP w Kłodzku.
W celu ustalenia terminu i godziny spotkania należy zgłosić się osobiście do sekretariatu Komendy Powiatowej PSP w Kłodzku lub umówić się telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 74 865 72 01.
W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kłodzku koordynacją rozpatrywania skarg i wniosków zajmuje się Wydział Organizacyjno-Kadrowy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30. Telefon kontaktowy 74 865 72 11.
Skargi i wnioski można składać:
- listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Strazy Pożarnej w Kłodzku, ul. Traugutta 7, 57-300 Kłodzko,
- osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kłodzku, ul. Traugutta 7, 57-300 Kłodzko,
- za pośrednictwem ePUAP - adres strony internetowej https://epuap.gov.pl
- za pośrednictwem poczty elektronicznej - na adres kpklodzko@kwpsp.wroc.pl,
- faksem na nr 74 865 72 03,
- ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z Wydziałem Organizacjno-Kadrowym. Telefon kontaktowy 74 865 72 11.
UWAGA:
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/wniosek powinny zawierać:
- imię i nazwisko wnoszącego,
- dokładny adres do korespondencji.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.