Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Komendy Powiatowej PSP w Kłodzku
w ramach opracowanej przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
Złożenie dokumentu elektronicznego do Komedy Powiatowej PSP w Kłodzku możliwe jest za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Komendy Powiatowej w Kłodzku na platformie ePUAP http://epuap.gov.pl.
W tym celu konieczne jest:
-
Posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP
-
Posiadanie bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu bądź posiadanie bezpłatnego tzw. "Profilu Zaufanego ePUAP".
Po zalogowaniu się na platformie ePUAP należy przejść do zakładki Alfabetyczna lista spraw i wyszukać rodzaj sprawy, będącej przedmiotem zainteresowania.. Dokument przekazuje się on-line poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych przesyłanych do Komendy Powiatowej PSP w Kłodzku:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, DOCX, RTF, ODT, TXT, PDF,
- XML, XLS, XLSX, ODS, CSV,
- GIF, TIF, BMP, JPG, PNG, SVG,
- ZIP, RAR, TAR, GZ.
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza nie może przekroczyć 500 MB (zgodnie ze standardami poczty ePUAP).
- Dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie będą rozpatrzone.